Serwis korzysta z plików cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę, że będą one umieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Mogą Państwo zmienić ustawienia dotyczące plików cookies w swojej przeglądarce.

MENU
+48 32 428 29 00 +48 32 428 29 01 Wybór języka strony
Powrót do listy aktualności

30 09/19
Zapytanie Ofertowe - Programista AR/VR



Zapytanie Ofertowe

ZAPYTANIE OFERTOWE nr SMR/2019/09/03

Tytuł zamówienia: Świadczenie usług informatycznych - senior programista VR(Virtual Reality)”, C#  w projekcie  „Badania nad stworzeniem systemu szkoleniowego rzeczywistości połączonej (Mixed Reality) dedykowanego dla zaawansowanych technologicznie zakładów produkcyjnych”

Data publikacji ogłoszenia: 30.09.2019

Termin składania ofert : 07.10.2019

Miejsce i sposób składania ofert:

1) Osobiście pod adresem: 
SIMTECH Automatyka Przemysłowa Sp. z o.o. Sp. K
ul. Grażyny 5, 44-100 Gliwice
2) pocztą, listem poleconym, kurierem na adres: 
SIMTECH Automatyka Przemysłowa Sp. z o.o. Sp. K
ul. Grażyny 5,  44-100 Gliwice
3) pocztą elektroniczną na adres mailowy: simtech@simtech.gliwice.pl

 

Adres e-mail, na który należy wysłać oferty: simtech@simtech.gliwice.pl

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia: pan Dariusz

Skrócony opis przedmiotu zamówienia: Świadczenie usług informatycznych - senior programista (VR, C#)  w wymiarze 224 godzin

 

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia: Niniejsze postępowanie toczy się w trybie zapytania ofertowego, z zachowaniem zasady konkurencyjności, a jego celem jest wybór wykonawcy usługi uczestniczenia w pracach badawczo-rozwojowych, poprzez świadczenie usług informatycznych – programowanie VR(Virtual Reality), C# w projekcie „Badania nad stworzeniem systemu szkoleniowego rzeczywistości połączonej (Mixed Reality) dedykowanego dla zaawansowanych technologicznie zakładów produkcyjnych”.

 

Przedmiot zamówienia:

Realizacja usługi informatycznych, programowanie VR (Virtual Reality) ,C# w projekcie „Badania nad stworzeniem systemu szkoleniowego rzeczywistości połączonej (Mixed Reality) dedykowanego dla zaawansowanych technologicznie zakładów produkcyjnych”.

Zakres prac do wykonania w ramach projektu:

 

 

Forma umowy: umowa na realizację usługi, B2B.

Okres i wymiar realizacji usługi programistycznej: 224 godzin (IV poziom gotowości technologicznej).

Planowany czas realizacji: 09.10.2019 r. – 30.01.2020 r.

Wykonawca jest zobowiązany do uzgodnienia szczegółowego harmonogramu prac z Zamawiającym oraz z wybranym Wykonawcą zamówienia pn. Świadczenie usług informatycznych - senior programista VR(Virtual Reality)”, C#  w projekcie  „Badania nad stworzeniem systemu szkoleniowego rzeczywistości połączonej (Mixed Reality) dedykowanego dla zaawansowanych technologicznie zakładów produkcyjnych (numer ogłoszenia w bazie konkurencyjności: 1203322)

 

 

Warunki udziału w postępowaniu

Potencjał techniczny:

Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą posiadać niezbędny potencjał techniczny, do wykonania Zamówienia.

Osoby zdolne do wykonania zamówienia:

Wykonawca musi dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

Informatyk, programista (VR,C#) o następujących kwalifikacjach:

 

Sytuacja ekonomiczna i finansowa:

Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej terminowe i zgodne z wymaganiami wykonanie zamówienia. Wykonawcy biorący udział w postepowaniu oświadczają również, że nie zalegają z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, nie toczą się wobec nich postępowania egzekucyjne, nie są w stanie likwidacji ani upadłości.

 

Dodatkowe warunki:

1. Zamówienie udzielane jest w trybie zapytania ofertowego, z zachowaniem zasady konkurencyjności. 

2. Złożenie oferty nie powoduje powstania żadnych zobowiązań wobec stron. Oferty są przygotowywane na koszt Wykonawców.

3. Brak któregokolwiek z wymaganych załączników, załączenie ich w niewłaściwej formie lub niezgodnie z wymaganiami określonymi w niniejszym Zapytaniu ofertowym będzie skutkowało wykluczeniem Oferenta z udziału w postępowaniu.

4. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie w oparciu o podpisane oświadczenie przez osobę uprawnioną do reprezentacji Oferenta lub załączoną do oferty dokumentację.  Wzór oświadczenia stanowi załącznik do niniejszej oferty. 

5. Brak spełnienia przez Oferenta w/w warunku udziału w postępowaniu powoduje automatyczne odrzucenie jego oferty oraz brak jej uwzględnienia w postępowaniu.

6. Z Wykonawcą, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą (tj. otrzyma największa liczbę punktów) zostanie zawarta umowa na realizację usługi. Umowa ta zostanie zawarta na warunkach Zamawiającego po wybraniu oferty, a realizacja zamówienia będzie przebiegała według jej postanowień. W umowie przy jej zawieraniu zostanie zawarta cena wykonania usługi zgodnie z ceną podaną przez Wykonawcę w wybranej przez Zamawiającego ofercie. Zamawiający zobowiązany będzie do zapłaty, wg ceny wynikającej z wybranej oferty, wyłącznie za faktycznie zrealizowaną usługę. 

7. Zamawiający zastrzega sobie prawo zakończenia (zamknięcia) postępowania o udzielenie zamówienia bez dokonywania wyboru którejkolwiek ze złożonych ofert, bez podawania przyczyn takiego zakończenia postępowania.

 

Warunki zmiany umowy:

  1. Zamawiający zastrzega możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy pod warunkiem, że zmiany te podyktowane są okolicznościami, które mogą mieć wpływ na prawidłową realizacje niniejszego zamówienia m.in. w przypadku gdy:  

­     - zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego (w tym obowiązujących norm); 

­     - w przypadku, gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych lub zaleceń Instytucji, która przyznała środki na sfinansowanie umowy. 

­     - wystąpienia zdarzeń siły wyższej jako zdarzenia zewnętrznie niemożliwego do przewidzenia, którego nie można było zapobiec; 

2. Dla dokonania zmian umowy wymagana jest forma pisemna.

 

 

Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy:

  1. Oferta powinna być sporządzona na Formularzu ofertowym (Załącznik nr 1) i dostarczona
  2. Oferta powinna być napisana w języku polskim w sposób czytelny.
  3. Oferta powinna składać się z następujących dokumentów:
    1. Formularz ofertowy – stanowiący załącznik nr 1 do niniejszego zapytania;
    2. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do niniejszego zapytania;
    3. Odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
    4. Dowody spełnienia warunków udziału w postępowaniu, jeśli były wymagane;
    5. Kopię pełnomocnictwa oraz pozostałych dokumentów, o których mowa w niniejszym rozdziale poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę dla osoby/osób podpisującej/podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy składającego ofertę, jeżeli umocowanie nie wynika z innych dokumentów do niej załączonych.
  4. Oferta powinna być podpisana przez uprawnioną do tego osobę (lub osoby), zgodnie z zasadami reprezentacji danego Wykonawcy.
  5. Decydująca będzie data wpływu Oferty do Zamawiającego. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

 

Zamówienia uzupełniające:

1. Zamawiający zastrzega możliwość udzielenia Wykonawcy wyłonionemu w trybie niniejszego postępowania zamówień uzupełniających, w wysokości nieprzekraczającej 50% wartości zamówienia określonej w umowie zawartej z Wykonawcą. Zamówienia te muszą jednak być zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego.

2. Wszelkie zamówienia dodatkowe realizowane będą na dodatkowe zamówienie Zamawiającego. Za usługi dodatkowe uznaje się usługi nie objęte niniejszym Zapytaniem Ofertowym nieprzekraczające łącznie 50% wartości realizowanego zamówienia, ściśle związane z przedmiotem umowy, a warunkujące prawidłowe jej wykonanie – wynikłe w czasie realizacji zadania, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji, których nie można było wcześniej przewidzieć oraz gdy z przyczyn technicznych lub gospodarczych zamówienia dodatkowego nie można oddzielić od zamówienia podstawowego, a wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zadania dodatkowego.

 

Ocena oferty

 

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji:

Najkorzystniejsza oferta zostanie wybrana w oparciu o następujące kryteria:

1. Cena

Kryterium Cena (C) zostanie wyliczone według następującej zasady

C= NC/BC

gdzie:

C – liczba punktów badanej oferty w ramach kryterium Cena

NC – najniższa cena ofertowa

BC – cena badanej oferty

Wynik będzie zaokrąglony do 2 miejsc po przecinku i traktowany jako wartość punktowa oferty w kryterium Cena. Waga tego kryterium to 100%.

Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która otrzyma najwyższą ilość punktów.

  1. Zamawiający wybierze ofertę, która uzyska największą liczbę punktów, zgodnie
    z kryteriami oceny oraz spełnia wymagania określone w Zapytaniu ofertowym.
  2. Zamawiający sporządzi pisemny protokół z wyboru najkorzystniejszej oferty.
  3. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie umieszczona na stronie internetowej zamawiającego. 
  4. Zamawiający w procesie wyboru oferty dokona oceny dokumentów z uwzględnieniem spełnienia warunków udziału w postępowaniu poprzez zastosowanie kryterium spełnia – nie spełnia, tj. zgodnie z zasadą, czy dokumenty zostały dołączone do oferty i czy spełniają określone w zapytaniu ofertowym wymagania. Brak któregokolwiek z wymaganych oświadczeń lub dokumentów lub załączenie ich w niewłaściwej formie lub niezgodnie z wymaganiami określonymi w zapytaniu ofertowym, będzie skutkowało odrzuceniem oferty Wykonawcy, z wyjątkiem wystąpienia powiązań kapitałowych lub osobowych między Wykonawcą a Zamawiającym, kiedy to Wykonawca zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu.
  5. Cena oferty jest stawką netto za godzinę świadczenia usługi eksperckiej. Wykonawca zobowiązany jest do podania ceny netto za godzinę usługi zgodnie z formularzem ofertowym.
  6. Podana w ofercie cena musi być wyrażona w PLN. Cena musi uwzględniać wszystkie wymagania niniejszego zapytania ofertowego oraz obejmować wszelkie koszty związane z terminowym i prawidłowym wykonywaniem przedmiotu zamówienia oraz warunkami i wytycznymi stawianymi przez Zamawiającego, odnoszącymi się do przedmiotu zamówienia.
  7. Cena dla przedmiotu zamówienia może być tylko jedna, nie dopuszcza się wariantowości cen. Wszelkie upusty, rabaty, winny być od razu ujęte w obliczaniu ceny, tak by wyliczona cena za realizację przedmiotu zamówienia była ceną ostateczną, bez konieczności dokonywania przez Zamawiającego przeliczeń i innych działań w celu jej określenia.
  8. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymogom zawartym w zapytaniu ofertowym i zostanie oceniona w podanym kryterium wyboru, jako najkorzystniejsza – uzyskując najwyższą liczbę punktów.

 

Wykluczenia:

Z możliwości realizacji zamówienia wyłączone są podmioty, które są powiązane osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązanie między z Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na.:

  1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
  2. posiadaniu udziałów lub co najmniej 10 % akcji,
  3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  4. pozostawaniu w takim stosunku prawnym lub faktycznym, który może budzić uzasadnione wątpliwości, co do bezstronności, w szczególności pozostawanie
    w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

 

Zamawiający - Wnioskodawca

Simtech Automatyka Przemysłowa Sp. z o.o. Sp. K.

44-100 Gliwice, Grażyny 5

e-mail: simtech@simtech.gliwice.pl

nr tel. (32) 428 29 00


 

Załączniki:

Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy

Załącznik nr 2 - Oświadczenie o braku powiązań osobowych lub kapitałowych pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym

 

Edycja 08.10.2019 - Upublicznienie wyniku postępowania. Informacja o wybranym wykonawcy

Nazwa i  adres , data wpłynięcia  oferty oraz  jej  cena

S4IA Michał Żaak
ul. Traktorzystów 8
41-814 Zabrze

Data wpłynięcia oferty 03.10.2019

Godzina usługi informatyka senior programisty (VR,C#) -95,00 zł netto

NA SKRÓTY

Przemysł samochodowy

Uruchamianie części procesowych w lakierniach i spawalniach samochodowych

Systemy transportu

Programowanie i uruchomienia systemów logistycznych do transportu przesyłek

Przemysł maszynowy

Projektowanie systemów sterowania, programowanie i uruchamianie linii produkcyjnych

Przemysł energetyczny

Programowanie i uruchamianie systemów DCS w elektrociepłowniach

Innowacyjne rozwiązania

System wizualizacji, sterowania i archiwizacji SimANDON. System kontroli jakości SimQuality

KONTAKT

ul. Grażyny 5, 44-100 Gliwice
E-mail: simtech@simtech.gliwice.pl

Telefony kontaktowe

+48 32 428 29 00
+48 32 428 29 01

 duża mapa